Miałem dziwny problem z wymienioną w tytule drukarką. Drukarka podłączona sieciowo. Po kilkunastu minutach bezczynności, drukarka „nie przyjmowała” dokumentów do wydruku. Wystarczyło jednak uruchomić ją ponownie, aby wydrukowała wszystkie zaległe dokumenty (o ile wcześniej nie anulowało się wydruku tych dokumentów). Problemem okazał się port we właściwościach drukarki. Otóż program instalacyjny, dołączony do drukarki, utworzył port HPLaserJetM1120nMFP (Opis: HP Standard TCP/IP Port).
Aby rozwiązać w/w problem należy dodać nowy port, w nowym okienku wybrać „Standard TCP/IP Port” i kliknąć „Nowy port…”. Pojawi się kreator. W drugim kroku należy wpisać adres IP drukarki. Po zakończeniu kreatora, jako domyślny powinien być ustawiony utworzony port. I tyle. Wszystko powinno działać.
Problem z drukarką HP LaserJet M1120n,