Opis problemu: Po zaznaczeniu części tekstu, backspace nie kasuje całego tekstu, a jedynie pojedyncze znaki. To samo dzieje się, jeżeli zaznaczymy jakąś część tekstu i zaczniemy coś pisać. Zaznaczony tekst się nie skasuje, a wpisywany tekst pojawi się w miejscu kursora. Problem występuje zarówno w Wordzie, jak i w Outlooku (pakiety Office w wersjach 2003, 2007 i 2010).
Backspace nie działa w Word i Outlook
Rozwiązanie jest bardzo proste, ale ciężkie do znalezienia, jeśli nie wie się gdzie szukać. Problem leży po stronie ustawień Worda. Najprawdopodobniej ktoś zmienił domyślne ustawienia. Aby go rozwiązać należy:
Dla Word w wersji 2007 i 2010:
- Wybrać Plik -> Opcje -> Zaawansowane
- W sekcji Opcje edycji zaznaczyć Wpisywany tekst zastępuje zaznaczony tekst (patrz obrazek poniżej).
W Office 2003 należy:
- Wybrać menu Narzędzia -> Opcje -> Edycja.
- Zaznaczyć ustawienie Wpisywanie zastępuje zaznaczenie.