Opublikowano 17 grudnia 2012 przez

[Problem] Outlook – komunikat „zastosowano filtr”

Opis problemu: Microsoft Outlook nie wyświetla wszystkich e-maili.  Na pasku stanu w lewym dolnym rogu ekranu wyświetlane są słowa Zastosowano filtr.

[Problem] Outlook – komunikat „zastosowano filtr”

Rozwiązanie problemu - Outlook Rozwiązanie: Problem pojawia się, gdy użytkownik przypadkowo wybrał filtr i nie wie jak go wyłączyć. Filtrowanie różni się od sortowania. Podczas sortowania zmieniane jest położenie bieżących elementów w widoku, wystarczy zmienić ustawienia widoku. Podczas filtrowania użytkownik wybiera pliki, które będą wyświetlane w danym widoku. Aby usunąć widok filtru należy (na przykładzie Outlook 2007):

  1. W menu Widok wybierz Widok bieżący, a następnie kliknij polecenie Dostosuj widok bieżący.
  2. Kliknij przycisk Filtr.
  3. Kliknij przycisk Wyczyść wszystko.

W Outlook 2010:

  1. Wybierz wstążkę Widok, w sekcji Widok bieżący wybierz Ustawienia widoku.
  2. Kliknij przycisk Filtruj.
  3. Kliknij przycisk Wyczyść.

Opracowano na podstawie poradnika Microsoftu.

  1. Kliknij przycisk Filtr.
  2. Kliknij przycisk Wyczyść wszystko.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
Podziel się na:
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Blogplay
  • Wykop
  • Dodaj do ulubionych
  • email
  • Gadu-Gadu Live
  • Twitter
  • Śledzik
  • co-robie
  • Forumowisko
  • Reddit
  • Spis
Tagged with 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.